3rd Distance Selling & e-Commerce conference

Τη Δευτέρα 23/01 πραγματοποιήθηκε το 3ο Distance Selling & eCommerce Conference της Boussias & του ΕΠΑΜ. Ήμασταν σύσσωμοι εκεί (Linkwise & Atcom), τόσο σαν χορηγοί όσο και σαν ομιλητές.

Η θεματολογία είναι πάντα ενδιαφέρουσα στο συγκεκριμένο συνέδριο, ειδικά για εμένα που έχω ιδιαίτερη αδυναμία στα θέματα e-commerce. Από τις ομιλίες ξεχώρισαν ο κ. Μαύρος από την MRB, ο οποίος παρουσίασε πολύ ενδιαφέροντα στατιστικά για το ελληνικό ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλά και ο Paul Papadimitriou που έφερε λίγη αισιοδοξία και έμπνευση από το εξωτερικό. Πολύ καλό ήταν επίσης το πάνελ που συντόνισε ο Παναγιώτης Γκεζερλής, μία δύσκολη δουλειά αφού θέλει τέχνη και προσπάθεια για να βγει ένα πάνελ καλό.

Οι φίλοι και συνέταιροι Γιώργος και Γιώργος εκπροσώπησαν επάξια τη Linkwise, με την παρουσίασή τους “Affiliate Marketing: A crash course for advertisers“. Είμαι προκατειλημμένη προφανώς, αλλά ήταν και οι δύο εξαιρετικοί :) Άνετοι, δομημένοι και με ενδιαφέροντα πράγματα να πουν.

Linkwise presentation

Εγώ εστίασα στο αγαπημένο μου θέμα, τί άλλο; Το Usability. Παρουσίασα 5+1 tips για να βελτιώσουμε το conversion rate σε ένα e-commerce site. Ξεπέρασα λίγο το χρόνο παρουσίασης, αλλά έτσι είναι… όταν περνάς καλά ο χρόνος περνάει γρήγορα :)

Atcom presentation

Οι συμβουλές μου ήταν:

1. Provide strong call to actions
2. Don’t offer too much choice
3. Offer social proof
4. Don’t ask for registration too soon
5. Enclose your checkout

Σκοπεύω να πιάσω ένα-ένα τα tips και να αφιερώσω ένα post στο καθένα, με παραδείγματα προς μίμηση αλλά και αποφυγή!

So stay tuned :)

 

 

Σας άρεσε; Μοιραστείτε το!

Leave a Comment.