ASOS product page AB testing!

Στο μικρόκοσμο του Usability & e-Commerce Optimization, το να πετύχεις κάπου live ένα AB test (δηλαδή να συνειδητοποιήσεις ότι τυχαίνει να βλέπεις τη version μιας σελίδας ή αλλαγής που δοκιμάζεται), είναι κάπως big deal. Ειδικά όταν αυτό το site είναι το Asos.com. Και ακόμα περισσότερο όταν πρόκειται για ένα major redesign της product page, όπως αυτό που πέτυχα σήμερα το πρωί!

Από σήμερα λοιπόν, κάποιοι χρήστες βλέπουν αυτή την (πολύ διαφορετική) σελίδα:

 

asos_variation

 

Ενώ άλλοι βλέπουν την γνώριμη προϊοντική σελίδα από τα παλιά:

 

asos_control

Τι βλέπουμε εδώ; Το Asos, γνωστό για τα συνεχή AB tests που τρέχει, δοκιμάζει τώρα μια ριζική αλλαγή στην product page με βασικά χαρακτηριστικά:

  • Έμφαση στις φωτογραφίες που μεγαλώνουν και αποκτούν κεντρικό ρόλο στη σελίδα.
  • Παρουσίαση των εναλλακτικών φωτογραφιών αριστερά, κάθετα, ώστε να είναι πιο εμφανείς και above the fold.
  • Πολύ πιο καθαρή και λίγη πληροφορία για το προϊόν.
  • Μεγαλύτερο call to action.
  • Υποβάθμιση των βασικών όρων αγοράς (τρόπος & κόστος αποστολής, επιστροφές κλπ). Αυτή είναι είναι μια κίνηση με ρίσκο, προφανώς όμως το σκεπτικό τους είναι ότι το Asos έχει χτίσει εδώ και χρόνια μια εξαιρετική φήμη όσον αφορά τις παραδόσεις και φυσικά το δωρεάν delivery.
  • Μετακίνηση των cross sell items κάτω από το προϊόν. Κι αυτό έχει ρίσκο φυσικά, είμαι βέβαιη ότι θα κοιτάζουν όχι μόνο Conversion Rates σε αυτό το πείραμα, αλλά και Items per Basket ;)

Geeky χαρά σίγουρα, αλλά για να έχετε φτάσει κι εσείς μέχρι εδώ, κάπως θα με καταλαβαίνετε :)

Αναμένουμε να δούμε ποιά από τις 2 product pages θα επικρατήσει!

 

 

Σας άρεσε; Μοιραστείτε το!

Leave a Comment.